Ministerio de Facenda PORTAL INSTITUCIONAL DEL MINISTERIO DE HACIENDA

Buscador de Contenidos

Calidade e Cartas de Servizos

O Real Decreto 951/2005, do 29 de xullo, no que se establece o marco xeral para a melloría da calidade na Administración Pública, Abre en nova ventá recolle o marco regulador das medidas que impulsan a melloría da calidade dos servizos públicos da Administración Xeral do Estado. Mediante a Instrución do 25 de xullo de 2007 referente ás actuacións da melloría da calidade dos servizos públicos no eido do Ministerio de Economía e FacendaAbre en nova ventá (PDF aprox. 68,6 KB), lévase a cabo a regulación dos compromisos de calidade asumidos por este Departamento, reflectidos en medidas como a elaboración de cartas de servizos, a regulación dun sistema de queixas e suxestións ou os premios de calidade.

Cartas de Servizos en vigor:

Cartas de Servizos Electrónicos:

Medidas de Calidade:

Informes de Calidade:

Banners destacados

Enlaces a información destacada del Ministerio de Hacienda

Acceso á Sede Electrónica Central. Abre nova xanela Acceso al Banco de Datos Económico Financieros. Abre nueva ventana Acceso aos  compromisos de Goberno Aberto Acceso ao Portal da Transparencia. Abre nova xanela Acceso á Participación Publica en Proxectos Normativos